pondělí 10. března 2014

Uspávání pro krásnější hýždě



Tento příspěvek berte, prosím, trochu s nadsázkou :-) ALE má malá dcerka měla posledních pár nocí problémy s usínáním a jídlem, i když jsem se ji snažila uspat. Jako vždy jsem četla pohádku, kolébala, zpívala, dala jsem jí na cumlání dudlíka, i když ho normálně vůbec nepotřebuje, prostě všechno možné a nic. Až dneska se to podařilo snadno. Protože i dnes to vypadalo na stejný průběh, tak jsem si řekla, že si u toho alespoň trochu zaposiluju. A světe div se, brzy se zklidnila a krátce na to usnula. A co to má co společného se zadkem, ptáte se? Tak tedy - návod na krátké uspávací cvičení :-)


Uspávání pro krásnější hýždě:
příprava:
Dejte dudlíka, pokud o něj má dítě zájem.

zahřátí:
3 minuty zlehka kolébejte v náruči (9 kg váhy je už na rukách docela znát po třech minutách)

posilování 1. část:
10 polodřepů (jako když si chcete sednout na židli), šeptem při tom počítejte do deseti
30 sekund pauza (ale abyste nevychladli, kolébejte)
10 polodřepů s počítáním
30 sekund pauza (ale abyste nevychladli, kolébejte)
10 výpadů na jednu nohu s počítáním (zpět byste se měli vracet odrazem z nohy nedělající výpad)
30 sekund pauza (ale abyste nevychladli, kolébejte)
10 výpadů na druhou nohu s počítáním

(pauza na krmení):
Pokud se vaše dítě uklidnilo jako to moje, možná už přijme i jídlo. Já jsem tedy nabídla lahvičku s mlékem a malá ji hned přijala a vypila ji najednou.

posilování 2. část:
Jestliže se dítě najedlo, je třeba ho dát odkrknout. Dejte si ho do své obvyklé odkrkávací polohy.
Při čekání na odkrknutí pomalu choďte a při každém kroku zatněte zadek. Vadí-li dítěti pohyb při odkrkávání, můžete tuto část zvládnout i bez chůze. Prostě jen po dvou vteřinách zatínejte a povolujte hýžďový sval :-)

závěrečné protažení:
Uložte dítě do postýlky a snažte se pomalu shýbat obratel po obratli, stejně tak i nahoru.
Předkloňte se pro spadlý dudlík na zemi (pokud ho vaše dítě nemá v puse), při tomto předklonu mějte nohy natažené a ruce se dotýkají země. Vydržte takto 10 vteřin a prodýchávejte. Pomalu nahoru, hluboký nádech, výdech a ještě jednou.

Nyní vás už čeká jen úklid poházených hraček, vaření, mytí nádobí, žehlení, cvičení a já nevím, co ještě :-)

Jak říkám, berte tento návod s nadsázkou, ale proč si to hubnutí trochu nerozveselit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také