neděle 9. března 2014

Banánová vafle



Neodolala jsem a pořídila jsem si v Lidlu vaflovač. A tak nedělní snídaně byla ve znamení pořádně banánové vafle. Musím říct, že chutnala přímo božsky :-) Chcete vědět jak na to? Je to opravdu jednoduché.

Nutriční hodnoty: 1380 kJ, sacharidy 28 g, bílkoviny 13,5 g, tuky 17 g



Těsto na vafli:
1 banán
2 vejce

kokosový olej na vymazání vaflovače (já koupila v DM drogerii, ale můžete použít i jiný tuk)

To je vše, opravdu :-)

Postup:
Rozmačkejte banán, přidejte vajíčka a pořádně promíchejte. Tadááá, máte těsto na vafli :-)


Z tohoto množství mně vyšla 1,5 vafle. A to všechno je jen a jen vaše snídaně.

Dochutit si to můžete dle libosti, já jsem si na to dala skořici a malou lžičku javorového sirupu.


Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také