sobota 1. března 2014

Špaldové palačinky s malinovým přelivem



Narychlo jsem udělala pro návštěvu alespoň něco na zub, neboť jsem nestíhala nic pořádného upéct.
A tak vznikly tyto špaldové palačinky s malinovým přelivem. Zase jsem si trochu vymýšlela, jak je mým zvykem, ale když ono mě to i baví :-)




Tak tedy, protože to bylo narychlo, jak už jsem řekla, tak jsem neodvažovala. Ale nepochybuju o tom, že byste někdo ještě nedělal palačinky :-) Příště to všechno zvážím a rozpočítám nutriční hodnoty.

Těsto na palačinky:
špaldová mouka celozrnná
celé vejce
mléko
vanilkový cukr / vanilkový extrakt
řepkový olej (na smažení, používám řepkový olej Manka)

Malinový přeliv:
mražené maliny
podmáslí
tvaroh

Hustotu těsta na palačinky takovou, na jakou jste zvyklí. Pánev s nepřilnavým povrchem vytřeme ubrouskem namočeným do oleje. Maliny jsem nechala rozmrazit. Do mísy s rozmraženýma malinama nalijeme podmáslí a přidáme tolik tvarohu, aby přeliv nebyl úplně tekutý.
Naservírujte palačinky na talíř a přelijte malinovým přelivem.


Bylo to vynikající a všichni si pošmákli. Já byla ráda, že jsem zase něco dobrého vymyslela a že to mělo úspěch :-)

2 komentáře:

Čtete také

Čtete také