pondělí 24. března 2014

Cíl na konec května 2014 - 63 kg

Moje milovaná dcerunka bude mít za 2 měsíce své 1. narozeniny. A já si říkám, že by bylo hezké mít na její narozeniny 63 kg. Takový dílčí cíl. Znamená to pro mě zhubnout 4 kg za dva měsíce, musela bych si máknout a zasnažit se, ale teoreticky by se to mohlo zadařit. Vychází to na hubnutí 0,5 kg týdně, to je úplně ideální rychlost.

A proč zrovna 63 kg a ne nějaké jiné číslo? Když jsem kdysi kdysi dávno (je to asi 5 let) přišla poprvé k dietoložce, měla jsem právě tuto váhu a chtěla s ní něco udělat. Za měsíc se mi podařilo zhubnout na 59 kg a po měsíci jsem měla tak strašný hlad, že jsem asi týden v kuse jen jedla a jedla. A pak už bylo zase všechno špatně. A jak jsem začala jíst, nabrala jsem spoustu kil navíc. Párkrát jsem se k té dietoložce po nějaké době zase vrátila (vždy s ještě vyšší váhou) a zkusila to znovu. Výsledek byl vždycky stejný - 3 kg dole a ukrutný hlad po měsíci. Myslela jsem si, že je chyba ve mně, ale tak úplně to asi nebyla jen moje chyba. Začala jsem se pořádně zajímat o zdravou výživu a obecně o výživu. Později jsem se podívala do rozpisů, co jsem dostala od paní dietoložky a zjistila jsem, že mi naordinovala poměrně málo jídla a já jsem opravdu měla právo na to mít hlad.

Další důvod - bylo by to přesně 10 kg dole od začátku hubnutí (leden 2014).

Tak tedy, na těch 63 kg začaly moje časté hubnoucí pokusy a doufám, že je už brzy překonám. A bylo by hezké, aby to bylo právě na první narozeniny mé nejdražší a nejmilovanější bytosti na světě :-)

Držte palce, ať se zadaří, hlavně to nesmí člověk vzdát...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také