čtvrtek 15. ledna 2015

Fazolové brownies s brusinkami a mandlemi


Konečně jsem vyzkoušela fazolové brownies. Chystala jsem se na ně před třičtvrtě rokem, pak jsem na ně zapomněla a teď jsem si zase vzpomněla :-) dělala jsem podle magazínu Kondice, ale upravila jsem ho podle nálady. Tak tu je recept na nizounké fazolové brownies s brusinkami a mandlemi.

Budete potřebovat:
1 plechovka (400 g) červených fazolí v mírně slaném nálevu (nebo doma uvařené)
4 lžičky celozrnné žitné mouky
2 vejce
50 ml polotučného mléka
3 lžíce třtinového cukru
2 lžíce kakaa holanského typu
1/2 prášku do pečiva
Hrst sušených brusinek
Hrst posekaných mandlí
Vanilkové aroma (nemusí být)

Postup:
Pořádně propláchnuté fazole dejte do vysší nádoby, přidejte mléko a vejce. Tyčovým mixérem rozmixujte na kaši (možno použít i mixér). 
Přidejte všechny sypké ingredience a pořádně promíchejte. Na závěr přimíchejte brusinky a mandle.
Směs rozetřete na plech vyložený pečícím papírem. Pečte zhruba na 180 stupňů přibližně 20 minut. Hotove se poznají buď, že špejle nelepí a nebo podle rozpraskaného povrchu.






Tip: ovocem dodáte fazolovým brownies více svežesti. Já na to chtěla udělat tvaroh s jahodama, ale už nezbyl čas. 

Nemusíte se bát, fazole v tom neucítíte. Tento moučník je pěkně sytý, takže si myslím, že ho nesníte celý pekáč, i když se zdá, že by to nebyl problém :-)

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také