středa 15. dubna 2015

Blíží se konec šestinedělí

Po delší době vás zdravím. O víkendu mi končí 6 neděl po porodu a já dostala chuť něco trochu začít dělat. 

Ne že bych se nudila. Lítám kolem dvou dětí a prakticky se celý den nezastavím. Malý spí většinou jen dopoledne, jinak chce být pořád u mě v náručí. Je to náročné, ale potřebuju vypnout, tak doufám, že se mi bude dařit ve volné chvilce pustit si tréninky a nevynechat.

Zatím nehodlám intenzivně hubnout, ale jen pomalu začít posilovat břicho a zadek. Na to využiju tyto tréninky, které jsem si koupila do telefonu.


Dřepy mám za sebou první tři tréninky, to zatím v klidu zvládám.

Cvičení na břicho jsem dnes měla první trénink a taky mi to nedělalo problém, což mě mile překvapilo. Ale bude hůř, já vím :-)

A ještě bych chtěla zkusit plank výzvu.


Nečekám, že tu výzvu dám najednou, ale tak že bych si to posčítala za den, uvidíme, jak to půjde.
Je tu jaro, brzy léto... Tak alespoň pro můj pocit a psychickou pohodu, že už můžu trochu cvičit. 

Zajímalo by mě, co cvičíte vy, abyste na léto byli hezčí a zdatnější? :-)

PS: váha před otěhotněním 66,2 kg, před porodem 76,5 kg a dnes ráno 65,5 kg. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také