středa 29. ledna 2014

Krátká zpráva aneb proč teď necvičím


Přišlo to dřív, než jsem vůbec čekala. Ozvalo se koleno a to opravdu dost, že nešlo cvičit.

Protože jsem jeden den necvičila, rozhodla jsem se, že si druhý den zacvičím 3 dny Jillian. To jsem ale asi neměla dělat. Dopoledne jsem si dala jedno cvičení, večer pak dvě za sebou. Vše se zdálo být v pořádku. Byla jsem sice vyšťavená, ale nic mě nebolelo. Druhý den ale začalo hoodně bolet koleno. A je to v háji, bolí mě, i když jsem v klidu. Takovýhle nápor na kolena si se svou váhou asi nemůžu dovolit :-( budu muset chvíli počkat, až se to zklidní.

Do toho všeho se dcerce objevil atopický ekzém a já po nocích studuju, protože jsem o něm nic nevěděla. Od zítra začínáme s eliminační dietou a budeme doufat, že se podaří ekzému brzy zbavit a zjistit příčinu.

Mějte se a cvičte! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také