středa 29. ledna 2014

Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1


Právě jsem odcvičila 10 dní Jillian Michaels 30 Day Shred, Level 1. Jaké z toho mám pocity?

 

- Bylo to mé první pořádné cvičení od začátku těhotenství (takže asi po roce a půl).

- Při prvním cvičení, jsem myslela, že to ani neodcvičím celé. Všechny ty poskoky a tak... no, ale nakonec se za chvíli šlo posilovat, takže jsem to celé dala :-)

- Jak při prvním, tak i při dalších asi třech cvičeních se mi při Jumping Jacks chtělo strašně na velkou a nebyla jsem si jistá, jestli nebudu muset. Ale vždy se to při posilování uklidnilo :-D

- Od čtvrtého cvičení jsem vypnula zvuk a pouštěla si svoje písničky.

- Výsledky zatím okometricky nevidím, kalhoty mi jsou pořád stejně i když se snažím jíst zdravěji. Asi je ještě brzo, mně to vždycky trvalo dlouho, než se něco pohnulo.
Tady je ten level 1:


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také