středa 29. ledna 2014

Blog o hubnutí – o mně


Jmenuju se Kristýna a tento blog vzniká ve chvíli, kdy mám sedmiměsíční holčičku a více jak 10 kg navíc. Nutno přiznat, že ty tam byly již před otěhotněním.

Vždycky jsem se zajímala o zdravý životní styl, jen to dodržování trochu kolísá. Jsem ten typ, co když ho něco rozhodí, tak to zajídá jídlem. Nejvíce to mé tělo pocítilo především při studiu vysoké školy a zároveň práce na poloviční úvazek. Byla to nekonečná honička, věčně na cestách a věčně nestíhačka. Čokolády a sušenky do mě padaly v kvantech. Odbourat zajídání stresu jídlem je jeden z mých hlavních cílů. Vyzkoušela jsem již spoustu různých cvičení a tréninků, takže zkušeností je víc než dost.

Být lepší, snažit se shodit ta přebytečná kila, zkoušet nové zdravé recepty nejen pro sebe, ale i pro svou dcerku a také informovat o cvičení. Můžete buď sledovat, jak se mi daří a nebo pojďte do toho se mnou :-) a asi sem taky budu psát vše, o co se s vámi budu chtít podělit :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Kristy, narazila jsem na tvůj blog na MK, máš super fotky a STEJNÝ CÍL JAKO JÁ! Držím ti pěti a budu tě sledovat (online) :) Pokud máš chuť a čas, také tě zvu na svůj blog Rodičovská a já

    A se daří! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuju za pěstí a taky ti je držím. Díky za pochvalu :-) na blog se podívám! :-)

      Vymazat

Čtete také

Čtete také