sobota 27. prosince 2014

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2015


Všem chci popřát prožití vánočních svátků podle vašich představ a šťastný celý další rok. Pokud máte v plánu hubnout, tak hlavně pevnou vůli :-)

Poslední dobou jsem se moc neozývala. Ti, co mě sledují na facebooku už vědí, že v březnu očekáváme další přírustek do rodiny. Takže nehubnu, necvičím. Žádné potíže naštěstí nemám, to musím zaťukat :-) jen trpím strašnou únavou a k tomu mi dává zabrat má 1,5roční dračice, která vydá za dva. Skvělá zpráva je, že těhotenskou cukrovku nemám! Při prvním těhotenství jsem ji měla a tak bylo velmi pravděpodobné, že ji budu mít zase :-)

Při otěhotnění jsem měla 66 kg. Uvidíme, jak na tom budu po porodu. Momentálně mám 6 kg navíc. Až se to bude hodit, mám v plánu pokračovat s hubnutím a dostat se na svou vysněnou váhu alespoň 55 kg. 

K Vánocům jsem nečekaně dostala nástavec na kuchyňského robota na mletí mouky. Tak teď se snažím dohledat, kde nakoupím obilí. Plánuji hlavně špaldu, žito, klasickou pšenici a pohanku. Na kváskový celozrnný chléb, pečivo a další dobroty.
Doufám, že jste dostali taky něco pěkného a jste spokojeni :-)

A na závěr takové malé ohlédnutí za rokem 2014:
- založen tento blog
- založeny facebookové stránky k blogu
- založena facebooková skupina Zdravé recepty a cvičení
- cvičila jsem s Jillian Michaels
- cvičila jsem cvičení s 30ti denní výzvou
- začala jsem péct domácí kváskový chléb
- vyrobila jsem doma čerstvé farmářské sýry
- naučila jsem se základní výrobu čokoládových pralinek
- za 3 měsíce jsem zhubla 7 kg
- od léta čekám miminko

Přeji vám krásný vstup do nového roku.

Kristýna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čtete také

Čtete také